Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

ERGENE’DE LAVANTA VE HANIMELİ ÇİLEK TARLALARI KAPILARINI AÇTI!
Ergene Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve vatandaşların büyük bir heyecanla beklediği Lavanta Tarlası ile Hanımeli Çilek Tarlası kapılarını ziyaretçilere açtı.
Vatandaşların merakla ve heyecanla beklediği Ergene Lavanta Tarlası ve Hanımeli Çilek Tarlası kapılarını ziyaretçilerine açtı. Doğayla iç içe vakit geçirmek isteyen vatandaşlar için hazırlanan Lavanta Tarlası ve Hanımeli Çilek Tarlası, yeni sezonla birlikte misafirlerini ağırlamaya başladı. Ailelerin birlikte keyifli vakit geçirebileceği, çocukların doğayla buluşabileceği ve ziyaretçilerin birbirinden güzel fotoğraflar çekebileceği alanlar, Ergene’nin yeni cazibe merkezleri arasında yerini aldı.
ERGENE’NİN YENİ BULUŞMA NOKTASI
Morun en güzel tonlarını yansıtan Lavanta Tarlası ve doğal güzelliğiyle dikkat çeken Hanımeli Çilek Tarlası, açıldığı ilk günden itibaren vatandaşlardan yoğun ilgi gördü. Ergene Belediyesi tarafından hazırlanan alanların özellikle yaz aylarında ailelerin ve fotoğraf tutkunlarının uğrak noktalarından biri olması bekleniyor. Başkan Müge Yıldız Topak, tüm vatandaşları Lavanta Tarlası ve Hanımeli Çilek Tarlasını ziyaret etmeye davet ederek, “Ergene’mizin en güzel renklerini hep birlikte yaşayalım. Tüm hemşerilerimizi bu güzel atmosferi görmeye ve sevdikleriyle birlikte keyifli vakit geçirmeye bekliyoruz. Çocuklarımızın doğayla iç içe vakit geçirmesini, ailelerimizin birlikte güzel anılar biriktirmesini çok önemsiyoruz. Lavantaların eşsiz kokusu, çilek tarlamızın güzelliği ve doğanın huzuru artık hemşerilerimizin hizmetinde. Buraya gelen her vatandaşımızın mutlu ayrılması bizim için en büyük kazanç olacak.” ifadelerini kullandı.




